11
Życie na Kaskadzie / Odp: kod do domofonu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jakub dnia Grudzień 30, 2016, 09:04:18 am »Pani Elizo,
Poniżej odpowiedź od Administracji:
"Sprawdziłem pocztę i nie dysponujemy mailem od właściciela lokalu C73 w tej sprawie, mail rozpoczyna się na ewa... pomimo tego, iż właścicielem jest p. Eliza (ostatnio wysłane wiadomości dot. techemu i powierzchni do rozliczenia podatku na oba została udzielona odpowiedź). Nadmieniam, iż żaden z klientów nie uzyska informacji jak zmienić kod do domofonu – tą usługę wykonuje serwis. Mieliśmy przypadki na innych budynkach, iż klienci na własną rękę próbowali z instrukcją i zdobytą “wiedzą” zmienić sobie kod co wiązało się z rozkodowaniem całej centrali.
Klient musi wystąpić o zmianę kodu w formie maila (może być wysłany do mnie - DzialTechn@balt-dom.com.pl). Jest to usługa odpłatna tzn. za wykonaną czynność serwisową klient zostanie obciążony w czynszu. Usługa jest płatna, ponieważ w normalnym funkcjonowaniu instalacji nie występują żadne usterki a klient sam chce dokonać zmiany kodu – inne przypadki takie jak np. nieczynny kod do domofonu bądź ustanowienie nowego bo stary nie działa nie są płatne przez klienta".
Poniżej odpowiedź od Administracji:
"Sprawdziłem pocztę i nie dysponujemy mailem od właściciela lokalu C73 w tej sprawie, mail rozpoczyna się na ewa... pomimo tego, iż właścicielem jest p. Eliza (ostatnio wysłane wiadomości dot. techemu i powierzchni do rozliczenia podatku na oba została udzielona odpowiedź). Nadmieniam, iż żaden z klientów nie uzyska informacji jak zmienić kod do domofonu – tą usługę wykonuje serwis. Mieliśmy przypadki na innych budynkach, iż klienci na własną rękę próbowali z instrukcją i zdobytą “wiedzą” zmienić sobie kod co wiązało się z rozkodowaniem całej centrali.
Klient musi wystąpić o zmianę kodu w formie maila (może być wysłany do mnie - DzialTechn@balt-dom.com.pl). Jest to usługa odpłatna tzn. za wykonaną czynność serwisową klient zostanie obciążony w czynszu. Usługa jest płatna, ponieważ w normalnym funkcjonowaniu instalacji nie występują żadne usterki a klient sam chce dokonać zmiany kodu – inne przypadki takie jak np. nieczynny kod do domofonu bądź ustanowienie nowego bo stary nie działa nie są płatne przez klienta".